forget

oj, 3 inlägg på en dag. Inte illa.

Men saken som jag skulle skriva om var iallafall melodifestivalen.
I alla år så har jag alltid tyckt att melodifestivalen var ett program med dålig musik som bara kom på nya sätt att lura folk på pengar...
Men iår då är det nya tankar! För att Top Cats är ju med, och då är det roligt att vara en torsbybo som kollar på melodifestivalen. Särskilt nu när dom slog ut dom där jädrans timoteij(eller höss fan de staves)och tog sitt pick och pack och drog till den stora finalen i Globen!

Och när detta historiska ögonblick hände så låg jag i bubbelbadet och kollade på tv(nej vi har inte ett bubbelbad i vardagsrummet, vi har en tv i badrummet) och utanför satt mamma och pappa och kollade och då hör jag hur pappa utbrister.
-Yes! Hörd du anette döm geck vider! Hörd du rä Anette? Yes!

Eller ja typ så.
Så nu måste jag kolla till lördagen oxå.

Ja kanske bra att påpeka att jag är hemma nu och mår som en kung.
Match imorgon i grums och på måndag har vi studiedag. Så jag tänkte dra till kd ifall jag får någon med mig, så hör av er friendos om ni känner er sugna på lite shopping.

+ att den här tycker jag är sketabra http://www.youtube.com/watch?v=Uy7c6ghHAeY&ob=av3n

Låten har jag ju hört på ett bra tag, men remixen ramlade jag över idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0