Jämt litt

Jämt litt sugen på nya kläder..
Men jag ska till Karlstad på lördag om allt går planerat. Fast jag vet inte om vi hinner med så mucho shopping.

Aja, iallafalll så var jag till Karlstad igår och kollade på Hockey i LLA med fadern.
Och Färjestad hade ju 3 frilägen i första halvlek men dom sköt ju som kvastskaft. Så det blev ju HV71 som gjorde första. Och andra.. Men FBK tog igen och ledde med 3-2 i tredje perioden (eller andra? har nån minneslucka här). Men så gör ju HV 3-3 jämt precis när det kommer en tant till oss och tjatar om vågen så jag hann ju inte se målet. Ja och sen blev det 4-3, 5-3 till HV71 och en förlust, så det sög ju.

Men det roliga var ju att bakom oss satt en gubbe som skrev FÄRJESTA KOM IGEN! ungefär 90% av matchen även i slutet när alla visste att dom skulle förlora. Och vi skrattade ju åt honom eftersom att han var helt i otakt till klacken och helt ensam om att skrika och heja. Och vi tänkte ju att fifan va jobbigt för han som sitter breve. Så jag kollade vem som satt breve honom. Han som satt breve var ett....wait for it..wait for it...HV-fan! HAHA så jävla ironsikt!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaja, jag vet att jag ska skriva klart min spanskaberättelse. Så jag går och gör det nu. Ciao!



GE MIIIIIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0