.

Jag sa ju att jag hade blandade känslor inför sälen.
En känsla var ..det kan bli ett bra sportlov ändå...
Den andra var ungefär såhär ...men fy i helvet..

Och min känsla nu är ungefär 110% större, det senare alternativet asså.

Sälen för mig har alltid varit glädje och längtan. Totalt bortblåst nu. Sälen suger.

Jag säger inte mycket här borta. Det går nog att räkna på fingrarna hur många ord som kommit ut ur min mun. Än så länge. Men. Det kan brista.

Den enda gången som jag har haft ganska trevligt här var när jag inte hann med våran stolslift och fick ta den bakom istället. Då hamnade jag i mitten av ett skånegäng som var skitroliga att prata med. Och nej det var inga snygga unga pojkar. Det var 30 åriga skånska bönder som bjöd på sprit och snus där uppe i liften, men så trevligt hade jag inte så att jag tog emot. Men jag har inte skrattat så mycket den här veckan som jag gjorde på den simpla kvarten. 
Så det är ganska kul de med att dom enda personerna som jag har kunnat haft en riktig konversation med var ett par främlingar som jag inte hade ett dugg gemensamt med..

Det kan bara bli bättre? eller? om det blir sämre så åker jag medvetet in i ett träd och bryter benen så att jag slipper dreten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0