Nämen Tjenare

Jopp, idag har vi ju haft fotbollscup i Värmlandsbro. Och nu tänker ju ni
-Hört Fan ligger Värmlands fucking bro?
Och då svarar jag
-jag vettefasen, bortaför grums i nåt hål som gud glömde.

Japp, Så ligger det till. Gräshallen som vi spelar i är faktiskt ett gammalt militärförvaringsgrejsimojs.
Som är typ 0,5 m högt i tak..

Vi spelade iaf tres matchos.
Första oavgjord, Väldigt nära till att vi gjorde ett mål dock. Gick i stolpen och jag trodde faktiskt den var inne ett tag. fast nä.
Andra förlora vi med 3-0 mot norrstrand.
Tredje förlora vi med 2-1, men där hade vi väldigt många chanser men dåliga avslut och jag fick även en översträckning i knäet som en fin avslutning på dagen. T A C K  H E J.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0