Som fisken i vattnet

Antisofie som inte bloggar längre. Är hemma hela dagarna men blogga hinner hon inte..

Haft 2 st nationella prov som jag tyckte gick finemang. Men ska kanske inte säga för mkt nu.
Så allt i svenskan är klart nu btw.

Tränade på gym med Ida och Sofie i måndags oxå. Sååååå trött var jag så körde crosstrainer istället. Annars hade jag somnat i maskinerna.
Tisdags vare springning,fotboll o handbolls(trams)träning
Igår var det box som var den jobbigaste hittills och jag drunknade nästan i mitt eget svett.
Och nu lever jag med en träningsvärk i axlarna,armarna och ryggen.


Stark som FAN! Fast jag brukar oftast vara gladare.


Idag var IdaHo här och vi bakade kladdkaka som blev 2 mm tunn och stelnade som knäck i munnen, men smaken var bra. Åsså hade vi vaniljsås till. Tack och bock, gillar att va tjock

Godis åt vi oxå. G Ö T T

Ska även få mat från La strada till kvällsmat. G Ö T T
Nu mår ja sörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0