Livet i en soffa

Täppt i hela huvudet och äter godis, glass och chips även fast jag inte känner smaken. Det är bra.

Idas diet today:

Frukost:
2 st smörgåsrån med ost och smör
2 st oboyglas

Lunch:
1 halv creepe
1 colaglas

Middag:
Glasstrut
ett glas med cola

kvällsmat:
chips
dipp
1 glas med cola

Mellanmål idag:
1 ballerinakaka bara föratt jag ville tugga på något.

Jag är den nya Anna skipperN.

Meen jag är mycket piggare idag och trodde inte att jag hade någon feber men så visade det sig att jag hade det ändå. Kul att veta likzzzzzzzz.
Jag ska ta febern nu och kolla ifall jag har något. 37,5...Litegranna.

Kanske drar opp te sälen på tuesday istället när jag är något friskare. Men jag får se. Lite roligare med någon förändring. Ligga i soffan uppe på fjället istället för här.

Oh en till sak
Satan va ful man är när man är sjuk. Såhär ser jag ut just nu:
Blek
Svarta ringar under ögonen
Röd finne mitt på näsan+flera små finnar som spruckit upp som vårknoppar runt om(poetiskt jag vet)
Håret är fett även fast jag duschade det igår!?
Jag går runt i min ziperall dagan lang och utan några strumpor på fötterna(eftersom jag hatar strumpor men det tar vi en annan gång, barn)


Sälen 2 år sen:



Kolla sicken klant som körde ner här jämt vid våran stuga, höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0