I must be Emo

Slutade faktiskt med att jag köpte den här klänningen


Perfekt.
Får bara hoppas att den passar nura.
Oxå köpte jag en bh för 70 kr oxå. De ä bra pris.
Så nu sprider ni detta så ingen får för sig att köpa samma klänning, right?

Men iallafall så hade jag träning igår.
Först vid 19.15 så är vi ute och hoppar och har oss.
Sen vid 20.00 spelar vi inomhusfotboll
och vid 21.00 är det handboll, Så det går i ett.


Varenda tisdag så brukar vi springa till prostgårds trappa och hoppa upp och ner för den, och sen springer vi tillbaka upp för den där helvetes kollsbergsbacken som tar kål på mig varje gång.

Men den här tisdagen så skulle vi hoppa fram och tillbaka på frykenskolans röten fotbollsplan.
Och jävlar sicken träningsvärk i röva jag har. Kan ju knappt gå på toa fifan. Eller sitta ner för den delen.

Och idag har jag boxning och gud vet vad hur den träningen kommer att gå med den här goa träningsvärken.


finger ivägen å.

Och nu ska jag ut och sälja frön och salamikörv...
Så jävla tråkigt att knacka dörr för direkt dom öppnar så hinner man knappt berätta vad man säljer innan dom säger
-Nej ja ska int ha nö.
Oxå BOOM så slänger dom igen dörraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0