Wanna have in my closet

Jävlaru, stående ovationer till soffan_hedegren_96 som äntligen tagit tummen ur röven och börjat skriva lite smått.

Heh, men nu ska vi se om ni vet hur man kommenterar på denna bloggen eftersom att jag vill ha lite åsikter om examensklänningen. Och jämt nu så är jag mer inne på en svart klänning än blå faktiskt.

Första klänningen:
FESTKLÄNNINGAR - ONENESS / AZREEN ALI DRESS - NELLY.COM
Andra:
FESTKLÄNNINGAR - ELISE RYAN / ONE SHOULDER BLACK DRESS - NELLY.COM
FESTKLÄNNINGAR - ELISE RYAN / ONE SHOULDER BLACK DRESS - NELLY.COM
Tredje:
svart?
FESTKLÄNNINGAR - AX PARIS / BRONYA DRESS - NELLY.COM
eller röd?FESTKLÄNNINGAR - AX PARIS / BRONYA DRESS - NELLY.COM

Fjärde:
FESTKLÄNNINGAR - AX PARIS / NOELIA ONE SHOULDER DRESS - NELLY.COM
Femte:
FESTKLÄNNINGAR - PAPRIKA / ONE SLEEVE CHIFFON DRESS - NELLY.COM
Stjätte:
FESTKLÄNNINGAR - ELISE RYAN / CHIFFON SHOULDER DRESS - NELLY.COM

Oxå gillar jag chiffontyget, som ni märker..
Så är ni riktigt hyggliga nu så tar ni och skriver 1,2,3,4,5 eller 6 i kommentarsrutan lite längre ner.
Såna här skor är ju fina till också men jag vill ju väldigt gärna kunna gå på skolavslutningen.

l
l
V     U see?

 

 

 

 

+ ett sånt här så är ju outfiten given.
U know high couture for fan.



SMYCKEN - NELLY ACCESSORIES / MAJESTETIC NECKLACE - NELLY.COM

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

fÖRSTA ELLER TREDJE RÖD ELLER SJÄTTE !!!

2012-02-20 @ 18:47:33
URL: http://opper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0