Karlstad

Hello! Var ju till Kd idag och kollade på musikal med Skolan. Och heter man Ida Karlsson så hinner man ju såklart handla upp lite lappar innan musikalen började.

Denna skjorta köpte jag.

Men den är ju mycket snyggare på mejra..

Oxå köpte jag en blommig magtröja då som jag ej lyckas att hitta på the internet. 20 kr kost han bar.


Å musikalen då.
Den var bra, och eftersom att den var i 3 h då så borde man ju bli uttråkad. Men det blev jag ej så den var bra. Men det var en häxan surtant som satt och glodde på oss hela tiden. Fifan
Jag råkade bara att sätta på mobilen, och såklart såg hon det så hon bara satt och glodde den jefeln.
Och efteråt när vi kom ut så sa hon
-Lägg ner den där mobilen hörru.
och ja
-Ja, men jag råkade bara att sätta på den för jag satt och småtryckte på alla knappar.
-Naa vesst du, sa hon sen.
Fyfan, sant och allt var det ju för en gångs skull.





Kollar lite på examensklänningar nu. Sugen på en blå en.
Men ska man ha två? Det är väl inte nödigt?
FESTKLÄNNINGAR - DRY LAKE / JANICE DRESS - NELLY.COM
FESTKLÄNNINGAR - DRY LAKE / JANICE DRESS - NELLY.COM
Snygg i ryggen ju.

FESTKLÄNNINGAR - AX PARIS / NOELIA ONE SHOULDER DRESS - NELLY.COM
FESTKLÄNNINGAR - AX PARIS / NOELIA ONE SHOULDER DRESS - NELLY.COM
FESTKLÄNNINGAR - AX PARIS / FAINE DRESS - NELLY.COM
FESTKLÄNNINGAR - AX PARIS / FAINE DRESS - NELLY.COM
FESTKLÄNNINGAR - AX PARIS / FAINE DRESS - NELLY.COM
Vit är ju standard. Och spets är fint.
FESTKLÄNNINGAR - PAPRIKA / ONE SLEEVE CHIFFON DRESS - NELLY.COM
FESTKLÄNNINGAR - PAPRIKA / ONE SLEEVE CHIFFON DRESS - NELLY.COM
Satan i gatan vad snygg den här va!

Haha vänta lite nu..
TRÖJOR - RODEBJER / DUSK SILK SATIN CARDIGAN - NELLY.COM
Vem faan köper en sån här för 2695 kr?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0