Trög

Bonjour!
Sitter nyduschad i soffan efter ett boxpass. Inte så svettigt denna gång. Förra gången var ju mer kondis och idag var det styrka. Så jag blev inte så svett faktiskt.
Men jobbigt var det. Magen och låren kommer nog må imorn dom.

Har nyss mätt mig. Och råkade att göra sönder tumstocken. Men jag fix´en. Har ju fått ökennamnet Fixar-Ida eftersom att jag kan allt. Jag är en händig man.

Iallafall så var jag 171.5 cm lång. Benen mätte jag oxå. Ifall jag mätte upp till höfterna så var dom 105 cm långa ungefär. Och ifall jag mätte tills rumpan slutar så var dom 95 cm långa.
Och varför gör jag så då?
Jo för jag vet inte riktigt vart man ska sluta mäta oxå ville jag ha reda på benlängden eftersom att dom är så extremt långa.
Dom är är 60% av min längd. Det Räknade jag ut för att jag är ett snille.


Men såhär långa är dom inte iallfall.



Å kolla här då. Världens största naturliga bröst.
Gött å bär på.


Imöra ska vi till Karlstad på Musikal men det skriver jag om imorn.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0