sick

Go start på sportlovet. Ligger hemma med 39 i feber och mår pyton. Ont i hela kroppen, i huvudet och halsen.
Jag kommer inte ihåg senast jag hade feber. Är aldrig sjuk, men nu var det en liten spricka i mitt immunförsvar där bacillerna letade sig in.

(Ska även sälja bingolotter imorgon klockan 13-14. får se hur det blir med det.)


Å jag är så jävla sugen på chips men har ingenting hemma..  fick inge chips igår heller för pappa är oxå sjuk och orkade inte åka och hämta..Surt.
choklad vill jag oxå ha men det finns icke.

Drar till sälen på måndag, har lite blandade känslor om det faktiskt..

Aja ciao och ni får ej någon bild today

Och sofie du ska betala pizzapengar till ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0