Day

Hola!

Var ju som sagt boxing igår och åter igen så höll vi ju på att drunkna i svett. Så ja det var jobbig.

Dagen D:
*Jag kom hem
*bytte om till ziperallen
*åt
*prövade examensklänningen som jag fått hem
*gick och la mig i soffan
*somnade i soffan
*vaknade 19.40
*bytte soffa
*spelade spel på mobilen
*kollade tv
*gick in på datorn och tränade seterra
*sket i seterra och läste bloggar istället
*hamnade här

Så nej jag kommer inte kunna sova inatt men det är cool bro.

Men iallafall, klänningen passade men det var några småpärlor som hade åkt av på sidan men det syntes ej så vi fixa bara till det lite så var allt iordning igen.

Så det är ju skönt att klänningen är fixad.

jeflar, det är precis såhär jag ska se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0