Charlie Brown

Duktig hon är denna sofie, när hon väl ska uppdatera så lägger hon in bilder som ej syns... Aj Aj, Jag som trodde att det var du som var datanörden i detta umgänge som vi har.

Match idag. Vann med 23-6 eller var det 22-6? Mot kristinehamn. Mycket rolig match med många skratt, Ahaha Fifan.
Efter matchen fick jag KYCKLING KEBAB! Gött dä.

Sen såg jag ju på Topp Katterna i Melodifestivalen. Och röstade 3 ggr. Om inte 4 tillochmed..

Juste! Även beställt ett par Wrangler Jeans som var på 50%. Från Skräpgården.

400 pix. Värt.
Har länge velat ha sånna här goa slappisjeans. Gött till sommarn med ett par fina låga skor och nån slapp pastell tischa.

Även betalat en del av min mobil idag. Eftersom att mitt kort har spärr så jag kan inte få ut allt som jag vill ha. Så inget mer shoppande nu på ett tag. BOOOORIING..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0